Programsız, ONLINE müzik yap!

10 Temmuz 2014 Perşembe

Merhaba arkadaşlar bildiğiniz gibi sitemizin adı "FL Studio Dersleri" fakat ilgili birkaç ayrı kategoride de blog yazılarım bulunmaktadır.Örneğin bu yazı FL Studio dersleri üzerine değil, "müzik yapma" kategorisi altındadır.Fakat sonuçta ikisi de konumuzla paraleldir.

Sizin için internetten online piyano buldum ve size nasıl kullanıldığı hakkında birkaç bilgi vermek istiyorum.
Öncelikle konuya daha fazla heveslenmenizi istediğim için: http://onlinesequencer.net/15365 adresine girdiğinizde;
"Barış Manço - Dönence" notalarıyla yapılmış ufak bir melodi dinleyeceksiniz.Evet bu notaları ben yerleştirdim.Şaşırdınız mı? Şaşırılcak bir durum yok ve böyle birşey yapmak hiçte zor değil :) Şimdi bu sitede nasıl melodi yapılır 4 adımda basit olarak göstereceğim.

  1. Müziğin "Tempo" ayarını buradan yapıyoruz.Tempo yapacağınız müzik türüne göre müziğin hızıdır.(tempo nedir?)
  2. Yaptığımız melodi buradan kaydedilir.Arkadaşlarınıza göndermeniz için benim paylaştığım link gibi bir link verir.
  3. Sırasıyla tuşlara (Q,W,E,R,T,Y,.,.,....) basarsanız (DO,RE,Mİ,FA,SOL,LA,.,.,....) diye gider.Yani notalarımızı yazacağımız piyano tuşlarıdır.*Mouse yerine klavye kullanmanız önerilir.
  4. Yazacağınız melodinin enstürümanıdır.Şuan "Piano" seçilidir ve tıklarsanız değiştirebilirsiniz.

Çok basit bir arayüzü var.FL Studio'nun arayüzünden alıntılar yapılmış.Zaten sağ üstte "Professional sequercing software FL STUDIO" yazmaktadır.Bilmem anladınız mı? :) :) :D :D :) :)
Yani Fruity Loops heryerde...

Bu dersimiz bu kadar.Yaptığınız melodilerin linkini sitemizin alt sağ tarafında bulunan "İletişim Formu" ile bana ulaştırabilirsiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder